احساس بدبختی میکنم🥲😭

احساس بدبختی میکنم🥲😭
دیدگاه ها (۱۰)

بعدن؟🥲

کسی میدونه طوری سکه جمع کنم؟؟؟

احساس بدبختی میکنم😂😔یکی بیاد بزنه به من😂نام : کیمیای روحلایک...

دارم بیشتر دقت میکنم شبیه ۱۶ سال بدبختی میدم......#me

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط