یادت باشه

یادت باشه
ما ایستاده ایم!🙂💙
دیدگاه ها (۰)

من چه باشم یا نباشم،کار دنیا لنگ نیست من بمیرم یا بمانم هیچک...

مرگ از زندگی شیرین تر است، وقتی به این اندازه طعم آن تلخ باش...

تو بهترین تیتر زندگی منی 💙 استقلال 💙

ایستاده ایم!✊🏻#کف_خیایون

تا اخر ایستاده ایم#کلیپ_انقلابی

ما تا اخر ایستاده ایم... #ایران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط