وا خودمم دقت نکرده بودم

وا خودمم دقت نکرده بودم
دیدگاه ها (۱)

عرب هایه بی تی اس:

ارمیی؟ من ارمیم

خاهش میکنم خداا مراقبش باش لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطف...

من:😂😂💜💜لایک و کامنت یادت نره👍بازنشر کنید بره اکسپلور💅🏻فالو ه...

اععع دقت نکرده بودم

جالبه دقت نکرده بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط