زندگی دخترا خیلی سخته...😢😢

زندگی دخترا خیلی سخته...😢😢
دیدگاه ها (۸۳)

من وقتی به خاطره رفتنش غصه میخورم رفیق هام که میخواین کاری ک...

منو خواهرم وقتی دعوا میکنم مامانم میاد🤣🤣🤣

این ریمیکس رو خیلی دوست دارم💜

اما نمیدونم چرا اینجا به خاطره رونالدو اشکم در اومد😢😢

ولی تو این زندگی هر چی خوردیم از دختر خوردیم چرا دخترا یکم ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط