من کلاً ترجیح میدم یک پولدار بی سواد باشم! 🙂🖖🏻

من کلاً ترجیح میدم یک پولدار بی سواد باشم! 🙂🖖🏻
دیدگاه ها (۲)

😳🤔؟

:)امیدوارم تا وقتی ذوقشو داریم اتفاق بیوفته:

حق با مادر جنی بود!🖖🏻

ترجیح میدم که تنها باشم.

اون لایکه رو نمیزنی

تـرجـیـحـــ مـیـدمــ کـسـیـ دیـگـهـ ایــ بـاشـمـــ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط