عه منننن🤣🤣🤣ولی خوب من کره ای رو بلدم

عه منننن🤣🤣🤣ولی خوب من کره ای رو بلدم
کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️
دیدگاه ها (۱۲)

بهترین و حق ترین ديالوگ که حرف منم هست😢😪کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

آموزش زبان کره ای ❤کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

چقدرشمادوتا شیطونید🤣🤣کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

واییییی جرررررخوردممممم🤣🤣🤣کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

عه منننن🤣👍🏻

بااجازه سلطان پستشون کپی شد

به نظرتون اموزش زبان بزارم 🙃اگر اره بین 1 کره ای 2 ژاپنی 3 ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط