تایپ؟ 😅😅😅

تایپ؟ 😅😅😅
دیدگاه ها (۰)

منم خدایی دارم.. 🙃

تاریخ تکرار می‌شود..

و تن فدای وطن..

من کسی هستم که مادرم مرا #حیدر نامیده... 🦁👑

تایپ کردن با سیستم با میکروفن#تایپ#ورد#سیستم

تایپ خاصی داری ؟! نه بابا همچنان تایپ من😇

بیاین اینم تایپ همشون❣️شما هم تایپ کی بودید؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط