نزن در کسی را با انگشت

نزن در کسی را با انگشت
ک میزنن در خودت را با مشت🤞🙂
دیدگاه ها (۰)

تعهد یا ازادی؟؟💫

اینو یادت باشه همیشه جوجه رو آخر پاییز میشمارن#یاحق

بچه پایین بودن و آقازاده نبودن اینجااینجا جَنم میخواد 🙂🤝

باهام نیست فقط ت قلبمه#عشق💔✨️

چیزی ک من ازاشپزی یادگرفتم زیادهمش نزن توزندگی زیادب گزشته خ...

#رفیقام-میزنن-رفیقاتو-ده-شیشخودمو-خودت-دوازده-هیچ😂🤷🏻‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط