باوسلام

باوسلام
عنیمیت قدیمی
چیزع دیگه فعالیت نمیکنم چون حمایت نمیکنیدینسخوسپ
اغا یه چیز بگم...همه ی اینها نوشتخ شده درمورد من درستخ...چیبگم احساس میکنم واقعا ادم به درد نخور هستم
چون دلقک کلاسم...خیلی شیطونم...زیاد حرف میزنم...رومخم
و نه اینکه خودم بگم
همه ی معلمای که داشتم بهم گفتن خیلی شیطونی بهتره یه فکری برای خودت کنی(همینه همیشه انظباتم کمه_)
وخب یه جوریه انقدر برونگرام شورش رو در اوردم_در واقعیت من یه کصخل دلقک بی شعور لاسو بیش نیستم که همیشه کونش برای دعوا میخوار_
و خانوادم این همه بیش فعالی رو قبول نمیکنن و همیشه مایه لنگم🗿✌🏻
همه بم میگن رو مخی کمتر حرف بزن_

معلم کلاس زبانم خیلی خوشش میاد از من منم ازش پرسیدم گفت چون زیاد حرف میزنی و کرم میریزی و سر کلاس همیشه خوابی_....خب مرد حسابی این الان تعریف بود یا....خلاصه بدونید کلا ادم سمی هستم فقط کافیه باهاتون صمیمی شم تا کونتونو پاره ک_
دیدگاه ها (۱۷)

کونی مگه گوجو زایدهتت_چیزحاجی یه نکتهههههمن احساس میکنم گوجو...

ممنون یادم دادی نهال جون✌🏻

گل شقایق

وانشاتکاراکتر:رانتوی کلاس درس همیشه تنش خاموشی وجود داشت. می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط