پارت ۱.

پارت ۱.
من ک شفا دهنده بودم .
شما چی بودین؟
دیدگاه ها (۱۵)

پارت ۲

منم بودددم

من ک بودم😌

شفا دهنده همه ی درد های بدون درمان با تضمین👍🏻

زمین و ماه

اگه غرورشو کنار میذاشت ادامه دهنده راه من بودم...~

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط