نه دیگه نمیآد....!

نه دیگه نمیآد....!
کاشش از اول این همهههه خاطره نمیساخت:)👩‍🦯
تو ک رفتی ولی.................🖤


#تنهایی.شوتی.ریمیکس...🖤
دیدگاه ها (۰)

من یه روانیم:)...👩‍🦯🖤😄#تنهایی.شوتی.ریمیکس...🖤

خیلی حقه:)...👩‍🦯🖤#تنهایی.شوتی.ریمیکس...🖤

الان چند وقته ک دوری!...👩‍🦯🖤#تنهایی.شوتی.ریمیکس...🖤

دیدی چ کصشری گف؟!🤣💔#پارس_ELX ♥️🤤🔥#تنهایی.شوتی.ریمیکس...🖤

تو رفتی و.. منو گذاشتی با کلی خاطره تنها:) #کلیپ #غم #اهنگ #...

ببخشید ک تو رفتی و من زنده برگشتم💔

اونکه رفته دیگه هیچ وقت نمیاد...clip_love550 #غمگین #دلتنگی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط