معذرت می‌خوام نمیتونم جلو خودمو بگیرم

معذرت می‌خوام نمیتونم جلو خودمو بگیرم
دیدگاه ها (۳)

کی از ما فیلم گرفته 🤣😿

لطفاً

عهم عهم...قرار بود لو نره که کیو دارم میکشم ولی نتونستم جلو ...

قسمت دوم ران بی تی اس ۲بابت کیفیت معذرت می خوام حجم زیاد بود...

راستی من گیتار می زنم ولی این می خوام یاد بگیرم 🎉🍓✨🎸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط