نمیرسه دستم بهت.... :(

نمیرسه دستم بهت.... :(
دیدگاه ها (۰)

فاطییییی این درخواستیههه نه چیز دیگه ایییی حواست باشهههههه🤣

کنسرت کیش آقای صالحی

وقتی قبول کردی که اون مال تو نیست:)دیگه نمیگم بیشتر از همیشه...

اسم نسلمو بزار تولدای بدجا:(

دستم بهت نمیرسه حتی نمیدونم کجایی پس مراقب خودت باش من نمیتو...

انگار خودم رو جا گذاشتم؛یجایی که دیگه دستم بهش نمیرسه...🍂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط