فیلم برداری بعضی وقتا لازم میشه اخه پنجره رو ببند تا من ا

فیلم برداری بعضی وقتا لازم میشه اخه پنجره رو ببند تا من ازت فیلم نگیرم
دیدگاه ها (۱)

چرا اعتماد به نفس ندارین عکس خودتونو نمیزارین (البته شما بچه...

اخه کی ازم فیلم برداری کرده 😂😂😂

اينقدر قوى باشكه بدونى بايد بعضى چيزها رو رها كنى،و اينقدر ص...

اما بعضی وقتا خیلی زود دیر میشه:))💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط