چشات و ازم نگیر ک بدون چشمات میمیرم

چشات و ازم نگیر ک بدون چشمات میمیرم
دیدگاه ها (۰)

همیشه بیادتم

اگر تو هزار درد داریمن ” هزار و یکی “و آن یکی ” نبودن “تو ست...

🫀♥️🫀

موزیک فوق العاده زیبا وبی نظیر

من میمیرم واسه چشمات:)

من میمیرم برای چشمات.....

من میمیرم برای چشمات .....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط