دوست بشیم؟ اگه میخواید دیر سین بزنید و پیامو جواب ندید کا

دوست بشیم؟ اگه میخواید دیر سین بزنید و پیامو جواب ندید کام نزارید نه وقت منو تلف کنید نه خودتونو
دیدگاه ها (۱)

لایکش کن فولت با من

پستو باز نشرنکنید زیرشم کام نزارید پست دیگه کام بزارید

کلا تو هیچ چیز خودتونو دست کم نگیرید! اگه علاقه دارید برید د...

منو میفهمی یا نه

سناریوموقعیت:باهاشون دعوا کردی رفتی بیرون و اونا چند بار بهت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط