گناه یعنی « خدا حافظ مهدی » ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
منم آن موج سرگردان ، تو هم آن ساحل زیبا ۰
««« اللهم عجل لولیک الفرج »»»
دیدگاه ها (۰)

می خوانمت به نام تمام زیبایی ها ۰

بچه سید نشدم دست خود م نیست ولی ، وسط روضه دلم گفت بگویم مادر ۰

مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست ۰

کل ایمان را کسی دارد ، که ایمانش علی ست ...... ۰

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط