مهم تو بودی که رفتی :)

مهم تو بودی که رفتی :)
دیدگاه ها (۲)

اسمش رو چی میزاشتی ؟

ولی این اهنگ جونگکوک:🛐🛐🛐🛐

تمام حرف های جهان در گلویم جمع شده است :) .

قبلا خیلی صمیمی بودیم :)

💢 تو مهم بود بمانیکه نماندی رفتی ...💔🥲

رهبر شهیدم

دیگه برام مهم نیست کی میمونه، مهم تو بودی که نموندی :)❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط