واسه شخص های خاصم😁🎀

واسه شخص های خاصم😁🎀
.
.
.
.
.
.
.
.
یکیش هم اوما هست🙃💜
دیدگاه ها (۰)

درخواستی گفته بودید تهکوک با اهنگ غمگین بزارم که گزاشتم برات...

طبق قولی که داده بودم.....

من که تفاوتی نمیبینم😔👌🏻👍🏻

د آخه چیکار به بچم دارید🤣🤣🤦🏻‍♀️

هر سه تاشو گذاشتم سرچ های گوگلم مخصوصا یکیش رو ول کنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط