زبان اصلی یا دوبله ؟

زبان اصلی یا دوبله ؟
من : زبان اصلی 💫
دیدگاه ها (۱۱)

ایاز یا دورک ؟💫

انور از خواهرش خوشگل تره 😂😮🔥هر کی موافقه لایک کنه

انگار که خواهر و برادرن 😂😂اوگلجان یا ایبیکه ؟

کدوم بهتر بازی کرد؟من:لیزگه(سوسن)

بدگایز

هم دوبله فارسیش رو پیدا کردم هم دوبله اصلی فالو کنننن🤦🏻‍♀️🗿#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط