من دعوا کردم دوستم یه جوری نگاه کرد گفت تو مگه دعوا بلدی😂

من دعوا کردم دوستم یه جوری نگاه کرد گفت تو مگه دعوا بلدی😂😂😂
دیدگاه ها (۱۷)

🥲

این دقیقا زندگیه منه

بیچاره بچمممم

دوست پسرمههههه

با پسرداییم دعوا شده و حالا جوری که دفاع کردم:

اسم: نقطه شروع کنسرت :(ویو هنا) و به من نگاه کردمنم متقابلا ...

استی: مگه لایو نمیای..؟شب و روز منتظر هیونجینم...🦙: گو گواست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط