ادبیات و کتاب‌خوانی masoudkani 33120044

دیدگاه ها (۱)

سلام

سیزده بدرتون خرم

فکت ،این جمله رو باید بالای دوبار بخونسد تا درک کنید....پ.ن ...

ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴘᴀɪɴᴛ ɪᴛ☕️♟️

ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴘᴀɪɴᴛ ɪᴛ☕️♟️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط