بدبخ تو کری به من چهههههه

بدبخ تو کری به من چهههههه
دیدگاه ها (۷)

از اینا گشنگ تر:)

بل بل :)

سیاه سیاهه دنیای رنگی:)

من تختو انتخاب کردم چون میخواستم تو خواب بمیرم یعنی چهههههه😐...

جناب خان و جان کری

اس یک ؛ خواستم بدبخ بیچارگیتون رو یادآوری کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط