انسان هستی :)

انسان هستی :)
#کتاب
دیدگاه ها (۰)

برادر حق می نوازد..#دفترچه_مرگ

هیچ شکی درش نیست...

به قول چارلز بوکوفسکی:« ما حتی به دنبال خوشی هم نیستیم، تنها...

"انسان های کتاب را از انسان های خیابون بیشتر دوست دارم"

چرا ندارم؟ انسان پس ترین موجود هستی

دنبال یک کتاب شاهکار هستی؟ بفرما! از کتاب «شوالیه و شاپرک» #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط