بچه ها....من خیلی وقته براتون از BTS فعالیت میکنم… قبلا
بچه ها....من خیلی وقته براتون از BTS فعالیت میکنم… قبلاً لایکها و حمایتهاتون همیشه بالای ۱۰۰ تا بود، ولی انگار هرچی میگذره... این حمایتها کمتر و کمتر میشه. الان به زور به ۳۰ تا لایک میرسیم....💔
راستش رو بخواید...اینجوری دلسرد میشم… اگه حمایت نکنید، کلاً از ویسگون میرم و دیگه فعالیت نمیکنم...💔
راستش رو بخواید...اینجوری دلسرد میشم… اگه حمایت نکنید، کلاً از ویسگون میرم و دیگه فعالیت نمیکنم...💔
- ۶۱۳
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط