parya_67 77310640

دیدگاه ها (۱۶)

کی این جا بزرگمونه

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 میگن ما عاشورا عزاداری نمیکنیم چون عزادار دیماه هستیم، خب عزیزم تو دیماه هم که عزاداری نکردی،بزن برقص کردی!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط