دیدی اخرشم...

دیدی اخرشم...
دیدگاه ها (۰)

دارم دق میکنمتحمل ندارم..

به سلامتی هر عاشقی که زخم خورده...

تنها میمانم میدانم می آیی

اخرشم تا اخرشم من موندم و اون خاطرات🖤

《اخرشم نمیریم》☆

اخرشم رفتی منو تنها گذاشتی.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط