انقدر داغونم که حتی هیچکسی نیست که حالمو بپرسه🌚💔

انقدر داغونم که حتی هیچکسی نیست که حالمو بپرسه🌚💔
دیدگاه ها (۷۳)

میدونم تنهایی قشنگ نیست اما من همیشه تنهام🌚🥂💔

من اینجوری شکستم🌚🥂💔

شخصیت واقعی من اینطوریه🌚

مامانا هیچوقت خسته نمیشن😂🗿

فقط پسر خاله

انقدر خوشحالم که چیزی نمیتونه حالمو بد کنه 😌😌

حالم بده، استرس و اضطراب دارمخوابم تنظیم نیست، تفریح درست ند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط