نتیجه اخلاقی این فیلم چی بود؟ نتیجه این بود برادر من اولا
نتیجه اخلاقی این فیلم چی بود؟ نتیجه این بود برادر من اولا اون زهر ماری رو نکش لامصب، بعد هم اگه میکشی تو انتخاب ساقی دقت کن. صد دفعه بهت گفتم از موتوری جنس نگیر، بیا نتیجه اش میشه این که توهم میزنی و شاهرخ خان و سلمان خان و آمیتا باچان سه تایی تو روحت گودبای پارتی برگزار میکنند و تو مادر مرده هم اشتباهی طرفت رو با پرینکا چوپرا و آشواریا رای باچان اشتباه میگیری و نتیجه میشه اینکه طرف از وسط جر وا جرت میکنه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- ۶۸۷
- ۲۶ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط