سخته خودتو خوشحال نگه داری

سخته خودتو خوشحال نگه داری
دیدگاه ها (۰)

به هر قیمتی باید زنده بمونیم

دلم تنگه......

خدارو شکر ادتای بدو ول کردم هم اعتماد کردنو هم عاشق شدنو

تنهایی سخته مگه نه

نگه داشتن غم سخته

وای این منممم😂😂😂

هیناتا داداش بنظرم خودتو نگه دار 👍😂#هیناتا #هایکیو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط