دارم برای بار دوم میبینمش

دارم برای بار دوم میبینمش
و
خیلی وقته که ندیدمش
خب
قبول میکنم که حقش بود انقد معروف شه
دیدگاه ها (۴)

من 🌚

کرمانیا کوجا رفتن ؟

اقا کسی خبری از @severeblizzard نداره؟ خیلی وقته ندیدمش نگرا...

من پسر خاله ندارم ولی با پسر داییم همینم(خیلی وقته ندیدمش )

خب گلی ها می‌خوام سناریو درخواست بنویسم. نمیدونم چرا اینو دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط