وطنم 🇮🇷🙃

وطنم 🇮🇷🙃
از اون آدم فروشا ی ایرانن خیلییییی بدم میاد🙂🙂
دیدگاه ها (۶)

واقعا چرا مگه من پست های بدی می زارم؟

گدرتتتتت فروانننننن💪🏻💪🏻🇮🇷🇮🇷

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🇮🇷🇮🇷🇮🇷

چیزی که به هوش مصنوعی گفتم🤣🤣🤣

اینم جواب اون وطن فروشا #ای_رهبر_شهیدم_راهت_ادامه_دارد

وطنم پاره ی تنم💯✌️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط