مدرسه نزدیکه یا بهتره بگم شکنجه نزدیکه

دیدگاه ها (۰)

میرینی تو زندگی این و اون بعد میگی ببخشید جالبه

هیترا خیلی بوی سوختن میاد مگه نه

وای مردم از خنده

موقیت: مکانی(شکنجه گاه) به نام مدرسه

بهتره بگم...

سیدیی یا بهتره بگم خودمم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط