تاحالا این حس رو داشتید که از شدت غم دلپیچه و سر درد بگیر

تاحالا این حس رو داشتید که از شدت غم دلپیچه و سر درد بگیری گرمت شه احساس سرگیجه کنی و نتونی چیزی بگی چون انگار راه گلوت رو با سیم بستن و نتونی حتی گریه کنی وقتی ویدیو های این سبکی از بی تی اس میبینم اینجوری میشم
دیدگاه ها (۴)

🤣🤣🤣یعنی من عاشق این بشرم😂😂😂😂خیلی عشقه

چه قانونیه؟؟!!!؟!؟!؟!!!؟؟؟

چه موقعیت اشنایی

همشون زیبان مثل رویایی تموم نشدنی

نمیدونم شما هم این احساس رو دارین یا نه ولی من دارم احساس می...

سلااااااام به عشقای خودم 😘 مرسی از همتون که مارو به این امار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط