میره تو دلی که ته نداره 🙂:)

میره تو دلی که ته نداره 🙂:)
دیدگاه ها (۰)

@imrds فالوشه💕🙂

عجب:)++

یه جايي علی یاسینی تو آهنگش میگه: مهم نیست بگي پشتم چيمهم نی...

حوصلم سر رفته 🫤:/

تو هم بشکن دلی ک جای سالمی نداره.. m

اشکال نداره بزرگ بشم یادم میره🐺☆✮〰 〰☆✮🐺

حسود گاهی سود داره خب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط