تو دشمنم بودی یا عاشقم:)

تو دشمنم بودی یا عاشقم:)

#ایران #سجاد_شاهی
دیدگاه ها (۶)

داشتی میوفتادی دستامو بگیر:)

من اگه موتور بخرم:)

ت دشمنم بودی ی عاشقم؟

کلی منتظرت بودم ولی نیومدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط