ای کاش اینجوری بود💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

ای کاش اینجوری بود💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
لایک کن قلب شکسته ام بخیه بخوره💔
دیدگاه ها (۳)

شاید برای این قلب شکست❤💔

❤منو تنها نزار💔

درد درونی💔

اهنگی که خیلی به دلم میشینه🤍🖤

ایزومی توی قلب های شکسته دقیقا اینجوری شده و اینکه قراره چنت...

ای کاش اینجوری میشد😭😭😭

ای کاش یکی هم بود اینجوری به من پیام بده:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط