«توهمه چیت فرق داره»

«توهمه چیت فرق داره»
دیدگاه ها (۰)

بزار خانمت باشم!

اخلاقی

کینه و درد و زخم رو یادم نمیره

چقده قُم‌قُم میکنه خو چیتو بخور😂هرچند حق داره🤭ولی خدایی خورا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط