دارین از اینا؟ من ک باخودم حرف میزنم تازه ی موقع هایی هم

دارین از اینا؟ من ک باخودم حرف میزنم تازه ی موقع هایی هم از دست خودم ناراحت میشم😁😭✨😅💔نمیفهمم چی میگم
دیدگاه ها (۴۹)

راستی روز پدر چیکار کردین؟!

من و هم نسل هام امیدوارترین افسردگان جهانیم...

خجالت اوره حتی بگم باهات نسبتی هم داشتم:)!؟

اوه بابا من خیلی خوشحالم درونم.......

دخترا🩷دوست دارین از خودم ی بیو بدم💅ک بیشتر بشناسیدم😂✌💕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط