مراقبشون نبودیم 💔😔

دیدگاه ها (۰)

زیبایی تو هیچوقت من را نترسوند:)))

𝐣𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤

کاش می‌تونستم همه‌ی اونایی که دوسشون دارم رو جمع کنم یه خونه...

ما آدم دنیای هم نبودیم ...!🥲🥲

شاید شب هشتم نبودیم.. #باحال_مناسب_گوش_کنید#کربلایی_حسین_ستو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط