حالی داره رفیق بودن بی کلک ....خدانصیب ماهم بکنه

دیدگاه ها (۲)

روزی سرشارازعشق ومحبت رابراتون ارزومیکنم

دین ایمان به ریش وعادت وحج رفتن نیست ...

ای زن ذلیل .....

نفرپنجمی رامیخوام ....

رفیق بی کلک اهورا😅تقدیم به تو دوست ورفیق قدیمی🥰⚘️⚘️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط