فانتزیم از بچگی همین بوده و هست

لایک فالو فراموش نشه. یه کامنتمون نشه؟؟
دیدگاه ها (۰)

یه روزی میرسیم بهش

تا کی باید حق گفت

رویای ما همینه

حیف شد اون زمون کاش برگردیم قبل کرونا

هرچی که میشنوی باور نکن حتی حرف خودت

اگه تو باشی ارهههههههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط