من که رفاقتم بهتر شد با رفیقمم دیاناا

من که رفاقتم بهتر شد با رفیقمم دیاناا
دیدگاه ها (۴)

بچه ها چرا ویسگون لایکارو میپرونه

اره جونم اینقدر به خودتت نناز 😎🙄

بچه ها ساعت حدود یازده امروز دیدم باز شدهه کلی ذوق. کردم بعد...

هرکی اصکی و گزارش کنه مرض داره

البته

رفاقتم با تو پز نیس:) سبک زندگیمه:)🫀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط