فاحشه صالحی با تغییر دولت امید به بازگشت داره و هئچ رفتار
فاحشه صالحی با تغییر دولت امید به بازگشت داره و هئچ رفتار گذشتش و خیانت به کشور و آشوب واسش مهم نیست حتی تهدید به قتلها در خ ولیعصر از درختا. عزیزای دل جنده فاحشه همونطور که رامبد گفت با تغییر دولت ما تلوزیونو پس میگیریم. کسی نبود که بگه جام جم مال بهاییته. مال خودتونه کارخودشونه 😁😁😁😁😁😁😁😁
- ۱.۳k
- ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط