چقد ببخشم؟ چقد بگم عب نداره ؟

چقد ببخشم؟ چقد بگم عب نداره ؟
باید بدونید با ببخشید هاتون چیزی تغییر نمیکنه
دیدگاه ها (۰)

فالو کنید بک میدم

شما چطور؟

چقد گذشت کنم!؟ چرا باید ببخشم ؟! مگه وقتی بهت گفتم بمون مون...

واسه اونایی که گریه نمیکننمیخواستم بگم حاجی دمت گرم که انقدر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط