گفتی باهامون میمونی په چرا الان 5ساله نیستی

گفتی باهامون میمونی په چرا الان 5ساله نیستی
چرا دارم جسدتو میبینم :(((
دیدگاه ها (۳)

تو که گفتی تا تهش میمونی! الان چرا ولم کردی؟.....🐈‍⬛

الان من دارم خواب میبینم دیگه نه؟

تازه الان نشستم دارم برنامه های انهایپنو میبینم از صبح فقط ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط