دعوامون 😞😂

دعوامون 😞😂
دیدگاه ها (۰)

وقتی خونه دعوا میری بیرون نصف شب تو کوچه باریک تنها اوووف خی...

ادامه دعوامون😂

احساساتمو ریختم پای یک نفر اون یک نفرم... ۲ روز بعد از کاتمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط