ادیت من نیست.......

اومدم یک چیز بی دلیل بگم نمی دونم چرا اما خب یکی بهم حرکت کنترل توپ ناگی یاد داده امروز نصو ملتو با حرکتم با خاک یکسان کردم اما طرف خیلی سگ جون بود داشتم می باختم
دیدگاه ها (۶)

جغدان شب کجایید

ورژن کایزش رو پیدا کردم

بخدااا من گی نیستمم

امروز به خاطر فشار عصبی که خانوم کایز بهمون وارد کرد فعالیت ...

(Start again)Part:1بلاخره برگشتم بعد 5 سال حس عجیبی داشتم......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط