هرموقع خواستین پیشتون بودم

هرموقع خواستین پیشتون بودم
خب چتونه دیگه؟
نرین دیگه شما بهترین دوستای منید که میتونید آرومم کنید☹☹
دیدگاه ها (۶)

منی که هروز و هرساعت تو مدرسه درحال گریه کردنم🙃

چقد منه💔🥲

درسته بازی خوبه!ولی نه با قلب یکی🖤

🥺💔از زندگی خسته شدم

خب برای پیدا کردن رمان یا سناریو مورد نظر میتونید هشتگ مربوط...

بسم الله الرحمن الرحیمخب...هیچی دیگه...آرت جدید🤓💫بدون بیس و ...

پارت 2 عضو هشتم بی تی اس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط