از اوزگه متنفرم😢😢🔥🔥

از اوزگه متنفرم😢😢🔥🔥
دیدگاه ها (۴)

پایان سریالی که ۴ سال باهاش زندگی کردیم❤❤

.😂😂😂

آخه من عاشق آسدورم😋😋❤❤

آدرس دادن دوروک😂😂😂

بالاخاتون

واکنشم به اون دختر توی کلاس:از صدات متنفرماز قیافت متنفرماز ...

بهترین و حق ترین حرف اوزگه یاگیز#سریال_ترکی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط